Upgrade kit pompa de inalta pentru 2.0TFSI EA113 STAGE1 VIS Motorsport.
Kit de modernizare a pompei de combustibil de înaltă presiune VIS Motorsport 2.0 TFSI EA113 – VISEA113S1
Îmbunătățirea 2.0 TFSI EA113 MQB și a altor motoare cu aceeași pompă de combustibil de înaltă presiune (HPFP) peste nivelul de putere inițial necesită un volum crescut de combustibil de înaltă presiune pentru a preveni „tăieri de combustibil”, în special în intervalul mediu (3000 - 5000). rpm). În multe cazuri, observăm o scădere a presiunii de la pompa de combustibil instalată din fabrică.
Capacitatea pompei de combustibil de înaltă presiune de a furniza combustibil este condiționată de volumul deplasat de cilindrul de presurizare din interiorul pompei.
Pentru a rezolva această lipsă de combustibil și puterea de ieșire din ce în ce mai mare, VIS Motorsport a dezvoltat kitul de actualizare 2.0T MQB HPFP pentru a se potrivi diferitelor cerințe de construcție. Suntem prima companie care proiectează și oferă un kit de scenă/dimensiuni mai mari, care este atât mai ușor decât producătorul de echipamente originale (OEM) cu 2 grame și disponibil pentru clienții din întreaga lume.
Setul de upgrade are o suprafață cu 25% mai mare și poate suporta de la început peste 250 bar+ de presiune, culminând cu peste 50% mai mult volum și cântărind cu 10% mai puțin față de echipamentul original (presiunea combustibilului depinde de tipul specific de motor, deoarece se potrivește cu numeroase aplicații și motoare). Acest kit de înaltă performanță este potrivit atât pentru aplicații mari turbo, cât și pentru puterea stocului.
Capul pistonului este optimizat pentru un flux hidrodinamic ideal, cu o suprafață care a fost întărită și tratată termic în două etape separate.
Kitul de actualizare HPFP VIS Motorsport a fost testat pe o varietate de configurații și setări hardware/software la nivel mondial, demonstrându - și în mod constant fiabilitatea și performanța.
*Include instrument de montare
Informații tehnice
Joc în partea superioară a pistonului 0,0001 - 0,00015
Abaterea circularitatii max 0.001mm
370 - 450hb inainte de rectificare
Nitrurat la adâncimea de 0,15 - 0,25
Duritate hv10 - 760 - kgf/mm2 pentru manșon și hv 50 - 56/1200 - 1400kgf/mm2 pentru piston
Aliaj nitrurat H13/ 34mocr11 /rul 1vb3/ rul1vc2
Bună rezistență termică și șocuri sau crăpare termică
Caracteristici mecanice și rigiditate în stare fierbinte, duritate constantă pe tot parcursul ciclului de producție
Nivel de micropuritate ridicat, potrivit pentru lustruire
Posibilitatea de a fi acoperit la metodele pvd/pa cvd întărire și nitrurare prin inducție la flacără
Rezistenta la tractiune 1960kgf/mm2
Rezistenta la randament 1570kgf/mm2
ID produs |
#37306 |
Producator |
Altele
|
Garantie |
12 luni |
Stoc |
IN STOC |
Greutate |
0.5 kg. |
Cod produs |
VISEA113S1 |
Cod echivalent |
- |
Compatibil cu autoturisme